Profilmässa

nu ska ja iväg till profilmässan och kommer väl hem runt 9, vi hörs säkert då!

31 mars

asså herregud snart e de ju april!! va fort tiden går!!
nu har ja just kommit in efter och ha vart på åkern och busat lite m min vovve! dagen planer eller kvällens planer kanske är att laga middag och åka tillbaka till skolan på profilmässa där vi har lite grejer att ställa ut.
och sen e d ju fredag imrn!! :D tror inte d händer så värst mkt men d gör d väl aldrig på denna holme..
nu hade ja tänkt läsa lite bloggar och så, så här får ni ett par bilder på hur ja ser ut idag :)



haha ja ser ut som en albino :((



asså de va jevligt svårt att få en bra bild på mina byxor när ja måst trycka me ena handen..

feeejsluuuk, lite mascara bara

HAHAHA ja dör va min hund e söt när hon gäspar!!! och hennes ögon e typ borta haha


nail polish



naglar

idag var alltså carro och jag in till stan och kollade lite i olika butiker och så och ja köpte 3 par nagellack, ja har blivit helt förälskad i nagellack asså! ♥ ja målar typ nytt vart tredje dag lr ngt så d går åt ganska mkt hehe. I thailand växte naglarna jätte bra och vart jätte långa och starka, men inga här hemma :( men jag saknar det mesta från thailand; maten, människorna, havet, värmen, allt!
inmr har ja inget prov vilket ja e glad över så ikv kan ja änligen göta ngt jag vill! d kan hända att d kmr upp ett inlägg till ikv så vi hörs!

dagens köp+facelook





haha jo ja vet att mitt rum e stökigt

äntligen klar

Hejhej!
nu har ja äntligen pluggat färdigt och nu känns de som ja kan det någorlunda bra iaf :)
imrn ska ja och carro till stan och köpa lite grejs och lite annat och dessutom e d värsta softdag imrn i skolan med hk (y)
det vart varken skribba lr ridning idag så ja har mest vilat och gått en sväng m vovvarna med carro ner till lillfadervik. Åh ja längtar till min vovve ska få bebisar! :D hps hon får typ 4 st lr ngt så vi kan behålla en tik :)
om min dator inte sku ha kraschat så kunde ja visa bilder när gilda va liten..hon va så sjukt söt! men d e väl alla djurbebisar? ;)
men ja ska typ ta några bilder på usb från mammas dator så kanske d kmr upp några bilder från thailand också men min kamera gick sönder där så de är inte så värst bra kvalite på bilderna heller..bra elektronik grejer ja har!


bloggar

Här kommer lite vad ja tkr om dom olika bloggar,jag läser vissa av dom ibland:)

Kenzas,
ganska tråkig men ändå bra. Hon har väldigt snygg klädstil!
Paow, haha ja vet inga riktigt va ja ska säga om henne men jag gillar hennes blogg iaf :)
Dessies,  trååkig!!
Isabelles, ganska tråkig denna blogg med eftersom hon typ uppdaterar med "hej! nu sitter jag här och äter kycklingsallad! hejdå"
Micahs, lite "ostadig" tjej eftersom hon typ försöker ta självmord och grejs men hon är ändå duktig som är 15 år och har en bebis :)
Kissies, gillar inte alls henne..hon är för överdriven
Ceeww, bra blogg för att de e ju mitt lilla barns blogg :D
Inmind, fotar bra!
Gossips, d e en bra blogg med lite skvaller som verkar trovärdigt ;)
Blondinbella, lite för mkt idag gjorde jag de och de, hejdå! men hon e säkert en förebild för många

 

Gina Tricot








Tisdag








Pluggning

Nu ska ja iaf gå och plugga lite till på geografi provet och trycka i mej lite kladdkaka :'))
imrn har ja ju både skribba och ridning så då blir uppdateringen säääämst!! men det kanske kmr upp några inlägg till ikv..
ja hade ju tänkt visa dagens outfit men de vart för krångligt eftersom ja inga har ngn webbcam och är väldigt lat av mej och outfitten inte var särskilt speciell:) men d kan hända att det kmr ngn annan dag i veckan och även en presentation av mej, hiss och diss lista och ngt till.
bloggen ska nog också fixas lite till men ja kan int ett piss av alla koder och grejs så d får carro göra :)
och så sku ja villa ha tillbaka mina alla gamla bilder som är borta för att datan krascha och ja hade dom bara sparade på ett ställe, smart amanda!
så ja har typ inga bilder alls :(



...

Nu vart de lite stressigt för ja ska iväg igen men agilityn gick iaf bra igår :) och i helgen ha ja väl int gjort så mkt, carro och ja såg några filmer och lite annat och sen vid 10 for vi till elin och var där ett tag..
proven idag gick åt helvete och denna dag var mindre bra :(


Veckan

Måndag: cirkelträning
Tisdag: Skribba och ridning
Onsdag: stan
Torsdag: rida
Fredag: tjejgupp

så veckan ser ganska lugn ut :) nu ska ja gå läsa lite på mina prov tills imrn så hörs vi väl ngn gång imrn då d kanske kmr dagens outfit,
godnatt fööölket!


Wickewire's Calanthe







Världens bästa ♥

Söndag

tack mitt lilla barn http://ceeww.blogg.se/ för att du har hjälpt mej m min blogg! :D ja ha ju haft en blogg förut men d va typ 3 år sen lr ngt..
men iaf ha ja pluggat lite idag och hjälp till att renovera badrummet så d kmr väl före och efter bilder sen ngn gång för min pappa e lite trög :@ ikv tror ja de blir agility och duschen!


Testinlägg

Testar!


Just nu håller jag -->Carro på fixar Mandas nya blogg! och här kommer ett testinlägg ;)

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0