moneymoneymoney

bloggen kmr bli lidande denna vecka..så mkt i skolan just nu men inte många dagar kvart till sommarlov nu!
min sommar kommer nog vara rätt så lugn tror jag..ska komfrirmera mej, bo i stan ett tag, rockoff och solasolasola och simmasimmasimma och ridaridarida

måndag: plugga..............................................eftersom ja kan de så dåligt kommer jag aldrig villa göra de haha

tisdag: ridning och ingen skribba :DDD

onsdag: rida kanske? ingen aning annars plugg

tordag: pw/joggning/gym ngt av det bara de e träning :D
fredag: us och tjäna money

i helgen ska ja nog gå till stranden m vovvs och plugga lite till
tror jag skrev de men de e iaf massa prov nu..måndag,fysik  tisdag,biologi  onsdag,finska  torsdag,eng
gaah

sötnosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0